03 Mayıs 2009

Sahne ve Işık

Bacaklarım titriyor...

En önde ben, arkamda arkadaşlarım, sahneye çıkmak için sıramızı bekliyoruz. İşte giriş müziğimiz başladı. İlk 2 dörtlükten sonra sahneye gireceğim.

Şimdi!

8 adım atıp, kareografiye başlamalıyım. 1, 2, 3... Tanrım, 5inci adımımda mıyım? 6ıncıda mı? Bir adım daha at, şimdi sağ, doğru adım bu olmalı.

Evet!

Tam zamanında! Uyumumuz bozulmadı. Çok iyi gidiyoruz. Selam ver, kızlar çıkıyor. Artık gülümsemeliyim, salsa başlamak üzere. Yanağım seyiriyor, acaba farkedebiliyorlar mı? Ağzım kurudu.

Eteği çek! Başardım, kırık parmağıma rağmen.

Salsa! Müzik çok yüksek, ama seyircinin sesini duyabiliyorum, çoşkumuzu onlara yansıtmayı başardık. Adımlarım doğru, evet güzelim sıra crossbody'de.

Hayır! Elini belinin arkasından almam gerekiyordu. Panik yapma, çizgimiz doğru mu? Tekrar dön. Tamam. Hareketi yakaladık, kimse farketmedi. Değil mi?

Ön sıradaki kadın bana bakıyor, acaba biraz önceki yanlışımızı farketti mi? Arkadaşının kulağına bişeyler söyledi, gülümsüyorlar. Sanırım farketmediler, sadece beğendiler.

Shine!

Seyirciler ile aramda 3 metre var. Doğrudan onlara bakıyorum, hala gülüyorum, hala yanağım seyiriyor. Tanrım! İkili dönüşü aynı anda yapmayı başardık! Provalarda becerememiştik. İnanamıyorum.

Son senkron. Akrobasi çok yaklaştı. Haydi! Yapabiliriz.

Poz! Alkışlıyorlar, görebiliyorum. Daha bitmedi! Evet, şimdi open, elimi tut. Takla at. Başardık, ters dön, bir tane daha. Evet! Şimdi.

Final! 7 çift, aynı anda.

Nefes nefeseyim, göğsüm gömleğimi yırtacak sanki. Partnerime bakıyorum, o da seyirciye bakıyor. İnsanlar ayaklanmış, alkışlıyorlar. Arka taraflar karanlık, insanları göremiyorum ama onlara bakıyorum, sesleri kulaklarımda. Hepberaber selam veriyoruz. Yanağım seyirmeden gülüyorum. Sahneden ayrılıyoruz, kulis, insanlar tebrik ediyor. Bizden sonra çıkıcak dansçılar.

-Geçmiş olsun.
-Kolay gelsin.

Kulisten çıkıyoruz, tango grubumuz. Bağırıyorlar, herkes bize sarılıyor.

-İnanılmazdınız.
-Abi süperdi.
-Seyirciler delirdi.

Biraz önce nasıl dansettik? Hatırlayamıyorum. Ama gülüyorum.

1 yorum: